Vragen en antwoorden - FAQ

Wanneer moet er betaald worden?

Wij willen de betalingen altijd vooraf ontvangen. Als het uitje bevestigd is sturen wij een betalingslink per email, u heeft een week om de transactie te voldoen. Het is tevens mogelijk om een aanbetaling te doen en een deel cash te betalen op de dag van de activiteit. Bedrijven kunnen wij een factuur toesturen.


Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief 6 of 21% BTW. Bovenop het bedrag komt alleen nog € 7,50 administratiekosten.


Hoe weten we waar we moeten zijn?

Na betaling via de betalingslink ontvangt u de voucher met daarbij een routekaart voor elke activiteit die u geboekt heeft.





Hoe reserveer ik een activiteit?

Vul het aanvraagformulier in op de website. U kunt aangeven of u terug gebeld wilt worden of dat wij u mailen. Wij laten u weten of het beschikbaar is en wat de prijs is. U dient te bevestigen, vervolgens bevestigen wij het ook en sturen u de betalingslink toe. Na de betaling ontvangt u automatisch de voucher en kan de activiteit plaats vinden.


1 persoon lust geen bier, wat nu?

Het is mogelijk dat hij/zij zelf drinken meeneemt, geen probleem! Het is ook mogelijk om zelf wat te eten mee te nemen op de fiets. Wij kunnen ook Prosecco leveren, een fles a 0,75L is € 10,00.


Gaat het bierfietsen door bij slecht weer?

Ja! We hebben grote parasols op de fiets die u beschermen tegen de regen daarnaast nemen wij ook ponchos mee indien het heel slecht weer is. Indien u langer in Amsterdam bent kunnen we ook kijken naar een ander tijdstip of andere dag om te fietsen, dit moet wel tijdig overlegd worden.